tirsdag den 28. september 2010

Leomania...

Leopard print er så HOT lige nu og jeg ønsker mig sådan et LV leopard tørklæde til min fødselsdag (hmm om 2 måneder:( ) Men med denne pris så må det blive et ønske. Har faktisk gået og tænkt på det i over et år, og nu håber jeg snart det kommer til at hænge i mit klædeskab;) Det skal være det originale i brun, da jeg synes det er mest klassisk og blir aldrig træt af det. De andre farver er også flotte, men tror bare med tiden vil jeg blive mest glad for det brune...

Nogle der er den lykkelige ejer at sådan et tørklæde, og hvilken farve er i mest til?

2 kommentarer:

  1. Ejer desværre ikke dette tørklæde, men vil helt klart foretrække det i denne farve. Jeg er totalt sucker for leo print, så det skal være i denne klassiske nuance. no doubt!

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Er helt klart mest til det du har vist. Men du skal nok væbne dig med tålmodighed, for man skal skrives op i LV og regne med lang ventetid, har hørt op til 2år, men ved ikke om det er rigtigt?!

    SvarSlet