onsdag den 13. juli 2011

En dejlig dag...

...tilbragte jeg i dag i Aalborg med min søn og kæreste. Vi tog på Søgaard Bryghus på klostertorv og spiste dejlig brunch, hvor Malthe kravlede hen ad bordet;) Bagefter gik vi en tur i gågaden, og der røg da også lidt med hjem;) Købte disse to toppe fra H&M Trend som er rigtig fine. De koster 249,- stk. Kunne ikke bestemme hvilken farve der er pænest, men tror nu nok jeg skal få dem brugt flittigt begge to. For blusen er bare så fin når den kommer på. Fik også købt den populære cardigan fra Stine Goya for Weekday. Desværre var den ikke på udsalg. Sidst men ikke mindst Gat Rimon top til halv pris hos Mig & Cramer;)

2 kommentarer:

  1. Uhh, den nederste top har min veninde også:)) Den er så cool, du kommer til at elske den:))

    SvarSlet
  2. JA den er så fin - er også så glad for den. Måske jeg skulle finde et par røde/orange bukser dertil...;) Hva bruger din veninde til hendes top?

    SvarSlet