tirsdag den 16. august 2011

Clutch fra Zara

Længe siden da jeg har været til eksamen i går, så derfor ingen bloggen for mit vedkommende den sidste stykke tid. Men det gik jo godt, og nu er der tid igen;) Fik denne clutch med posten her til morgen fra Zara, en gave til mig selv nu jeg er ovre eksamen og skal til og skrive mit speciale;) hihi Den er noget omblogget, både hos buytheway og afashiontale kan i se den i flot stil:) derfor faldt jeg for den, og nu snakeprint er et stort mode hit, vil den forfriske ethvert outfit her til efterår. Glæder mig til at tage den i brug, evt med en gråstrik og orange bukser....

4 kommentarer:

  1. Hej, hvor har du købt dine Isabel Marant boots fra?

    SvarSlet
  2. Købte det sidste par de havde hos Pedestoffer i KBH. De har dem hos Leamaria
    http://www.leahmaria.dk/products-isabel-marant-%2810195%29/isabel-marant-dicker-boots-%2824s100o-cognac-37%29.aspx
    Håber du finder dem;) go jagt...

    SvarSlet
  3. Isabel marant støvlerne er så fine! og denne clutch. Den er faktisk på vej til mig i skrivende stund :-D

    /Chau

    SvarSlet
  4. Den blir du gald for, den er rigtig fin til prisen. Den er i ægte skind og remmen kan tages af, og så er den bare fin og passer til alt:D

    SvarSlet