onsdag den 6. oktober 2010

New in

I går var jeg en smut i IC Companys for at indløse en værdicheck, og endte med dette smukke armbånd/bælte fra Tiger of Sweden. Det koster 349,- og kunne fåes i både sort og brun. Jeg valgte det sorte, tror mest jeg kommer til at bruge det som armbånd. Læderet er utrolig lækker og blød, og lidt kroko-agtigt.
Med Chanels Particuliere på neglene selvfølgelig;)

4 stjerner til Wall Street 2
Forleden var vi jo inde og se Wall Street 2, og jeg synes faktisk den var ret go, lige en film for mig. Måske var den lidt langtrukken enkelte steder, men skuespillerne spiller ellers deres roller rigtig godt. Jeg er slet ikke til siensfiction og fremtidsfilm, men hellere sjove film, action eller drama med lidt kærlighed, hvilket man også kan sige denne har. Synes filmen helt klart er en biograf besøg værd, så jeg vil give den 4 stjerner;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar