fredag den 29. oktober 2010

Nye Notabene støvler med posten i dag;)

I dag kom mine længe ønskede Notabene støvler. Jeg valgte netop denne model, da jeg synes den er anvendelig både i vinter perioden med strømpebukser eller stramme jeans og sommerperioden med bare ben til og en kjole eller lang trøje. De er super lækre og man kan sagtens se det er god kvalitet som man har i mange år fremover. er super godt tilfreds med dem...

Snart kommer ferie billeder fra vores Barcelona tur, og i skal jo også se mit Barcelona (Zara selvfølgelig) køb...

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - dem har jeg også kigget på flere gange. Har du købt dem i Notabene i København og fået dem tilsendt?

    SvarSlet
  2. Ja, de er utrolig behjælpelige. Jeg var i tvivl om to par støvler, og de vejledte mig rigtig godt til hvilken par jeg ville få mest glæde af. Jeg overførte bare via bank, og så sendte de når de kunne se pengene var gået ind + 75 kr i fragt.

    SvarSlet