fredag den 26. november 2010

Fødselsdagsgaven fra mig til mig;)

På mandag har jeg fødselsdag, og i den anledning har jeg købt en gave til mig selv:=) Tænkte der er nok ikke andre der køber dem til mig, så hvorfor ikke selv gøre det;) havde i tankerne at i skulle gætte hvilke det er, men har næsten lige blogget om dem, så nu løfter jeg sløret med det samme. Ærgeligt med sneen, så er jeg jo lidt øm over at bruge dem (selvom det er så hyggeligt), så de skal først luftes når vejene er fri for salt og sjap igen. Ellers må de med i tasken som skiftestøvler hvis vi skal til julefrokost eller noget...for vi har altså mega meget sne her hvor jeg bor (40 cm og mere i weekenden)
Og det var så den populære Acne Track støvle jeg skal have;) Skal nok blive rigtig glad for dem - det er der ingen tvivl om.

Størrelse mæssigt: jeg bruger normalt str. 36 og har købt dem i str. 36, så vil sige jeg kunne ikke gå en størrelse ned i denne støvle. Men nu er jeg også høj gravid og har lidt vand i benen. Min fod er meget almindelig normalt, hverken bred eller smal. Men hvis man har en meget smal fod, vil jeg tro man godt kan gå en størrelse ned i dem.

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor misunder jeg altså bare alle jer, som køber denne fine støvle.. Acne laver bare det flotteste fodtøj :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at give sig selv gaver - det er nu også en rigtig god gave!! ;)

    SvarSlet