onsdag den 24. november 2010

Min projekt uge

 
Sådan ser her ud lige i denne uge - var dog lige på arbejde i retten her fra morgenen, men koncentrerer mig om at skrive mit projekt i Kontraktudarbejdelse, som skal afleveres senest den 30. november, så jeg har lidt småtravlt, da jeg gerne vil aflevere den 29. som er på min fødelsdag - det kunne være så skønt at få det afsluttet der.
Men så hænder det jo at man kommer til at surfe lidt på nettet imens, og læste hos http://chellescitronmaane.blogspot.com/ og http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau at man kan få fri fragt og 10% hos ASOS - så jeg fik bestilt det flotte røde leo tørklæde (som også vil være super flot til julen) som jeg længe har gået og tænkt på. Har bare ikke fået det bestilt, da det var det eneste jeg skulle have og ville ikke betale dyr fragt på blot et tørklæde. Men når nu det kom helt ned i 133 kr så kunne jeg ikke lade være;) måske noget i andre også kan få glæde af...

3 kommentarer:

  1. Nu er det ikke for at jokke i det, men der er 20% alt fra Asos egen kollektion med koden: ASOS20
    Håber du bliver glad for det...

    SvarSlet
  2. Tak, men det er allerede bestilt, og 133 kr er en fin pris. men godt at vide hvis der skulle være mere der frister senere;)

    SvarSlet
  3. kan forresten se på din blog du har termin lige om lidt, spændende;)
    Jeg har termin den 29. december og vi venter os en dreng. Ved i hvad det bliver?
    Har lige tilføjet din blog på min liste;)
    held og lykke med det hele, det blir så spændende.

    SvarSlet