søndag den 26. december 2010

Gaverne

Da der endnu ikke er sket noget; vandet er gået, veer eller lignende så ser jeg mig lige tid til at vise julegaver i dag:)
Billede 1: Acne quartz pung medfølgende penge til tøj til når jeg har født;) fra forældre og bedsteforældre (ikke dårligt;))
Billede 2: Susanne Schjerning sengelinnede "Happy Horses powder" fra forældre
Billede 3: Topshop kabelstrik fra kæresten og H&M kjole fra brormand
Billede 4: Molecule 01 fra kæreste
Billede 5: Kiwi stager og penge fra moster og onkel
Billede 6: Summerbird nutella fra svigerinde/veninde
Billede 7: Mummikrukke og skål fra svigerfamilien

Ellers var det bare en super hyggelig aften med kæresten og familien. Vi hyggede og lavede and på weber, dansede om træet og hyggede og grinede. Hvordan gik jeres juleaften, og fik i lige hvad i ønskede jer. Sneen hyggede ekstra udenfor, det lignede et eventyrlandskab.

3 kommentarer:

  1. Super lækre gaver! Glæder mig til der sker noget :)

    SvarSlet
  2. Tak;) Er også rigtig glad for dem. Sengetøjet var dog sat ned til halv pris den 27. så det blev nyttet til en anden farve og så sparede jeg nogel penge:) Lidt irriterende når julegaver blir sat ned efter jul;/

    SvarSlet
  3. Acne pungen har jeg selv. Den er fin og enkel. Jeg har netop købt en for en veninde. Hun har ønsket den længe især efter jeg havde fået den...

    /Chau
    http://magazine.trendsales.dk/blogs/the-tiger-aka-chau

    SvarSlet