torsdag den 9. december 2010

New in

I dag modtog jeg denne fantastiske jakke med posten;) Købte den på trendsales til en fornuftig pris, og fik solgt min Samsøe Ulrikke jakke som jeg købte for ca en måneds tid siden. Jeg er rigtig glad for skiftet og kan nu lukke min jakke selvom jeg er gravid. Fryser det gør jeg heller ikke i denne;) Så er ovenud tilfreds med den. Til dem som også har forelsket sig i denne jakke, så ved jeg Støy Munkholm i Århus har en str 36 i blå tilbage. Den er nemlig ved at være solgt de fleste steder, men man kan nok være heldig hvis man leder lidt. Skal nok ligge billeder på at min egen på et senere tidspunkt...

2 kommentarer:

  1. Den er så fin - jeg er også helt vild med den! Hvordan er den i str.?

    SvarSlet
  2. Tak, er super glad for den. vil sige at nu jeg er gravid passer 38 perfekt. tror også jeg kan passe den abgefter. men hvis man er 36 eller en mellemting af 36/38 så kan 36 nok også gå, så sidder den bare lidt mere tæt. jakken er ret stor i det i sig selv.

    SvarSlet