søndag den 27. marts 2011

Hjælp søges...

Jeg har ledt efter disse stiletter fra zara på Trendsales og Zaras online shop så længe nu, men ikke haft heldet med mig. Derfor søger jeg nu hjælp via min blog i håb om er måske er et par tilsalg i str 36 eller en flink københavner som vil hjælpe mig med at skaffe dem:) Synes de er så flotte og klassiske, men alligevel med et sjovt snit. Jeg bor i nordvestjylland, så har giga langt til en Zara butik:(

Vil blive meget taknemmelig :=)



Billede lånt af Modemedmere.dk

3 kommentarer:

  1. Jeg så dem i Zara på Strøget i dag. Vi kan sagtents finde ud af noget, hvis du stadig vil have dem:o)

    SvarSlet
  2. tak for din henvendelse:)

    Hvis de stadig har str 36 kunne jeg godt være interesseret. ved du hvor høje de er?

    VH Maria

    SvarSlet
  3. Hvis du får fat i en str 36 kan du bare skrive på min mail: maria_ve79@hotmail.com så kan jeg overføre pengene inden du sender dem;)

    Dejligt med hjælpen:=)

    SvarSlet