mandag den 9. maj 2011

Rayban Aviator

Vi har den bedste optiker her i byen; "Brillehuset" som har mange smarte modeller bl.a. Tom ford, Rayban, Skaga, Pro Design, Fleye, Dolce Gabbana, Lindberg, Ørgreen osv. De har en hjemme side som i finder her: http://www.brillehuset-thisted.dk/

De har været så søde at låne mig to par Rayban Aviator med hjem, da jeg er i tvivl om hvilken farve jeg skal vælge. Så det vil jeg i denne anledning høre jeres meninger om, hvilken farve i synes er pænest til Aviator modellen. Den ene model er den mørke som er den klassiske farve og den anden er lidt brunlig/lyserød.


8 kommentarer:

  1. Kan man få et billede med dem på?
    Umiddelbart synes jeg altså den lyserøde er fin.. sådan lidt anderledes.

    SvarSlet
  2. Skal se om jeg kan få taget nogle i aften. Men jeg var nok mest lun på den lyserøde i starten, men nu nok mest til den mørke. Tænker den er mest klassisk og mere en alm solbrille og den nden mere en cafe brille...hmmm svært at vælge;)

    SvarSlet
  3. Hmm ja det er der måske noget om. Det er bare fordi jeg selv har den klassiske (bare med sølv) og godt kunne tænke mig den rosa/brune - synes den er så fin. Men den er nok ikke ret mørk?

    SvarSlet
  4. Den har et meget behageligt glas, især hvis man bare går en tur i byen og sådan noget. Måske lidt for lys til strandtur. men den er rigtig fin, overvejer den også utrolig meget;)

    SvarSlet
  5. Jeg har nu vedlagt billeder af brillerne på;)

    SvarSlet
  6. De klær dig altså rigtig godt begge to men jeg kan lidt bedre li de lyse til dig.. .synes de er superflotte og passer perfekt til dine farver.

    SvarSlet