lørdag den 30. april 2011

Er i interesseret i New balance...?

Jeg ved at der er mange som søger New Balance skoene disse dage, og at de er udsolgte de fleste steder, især i storbyerne. Derfor vil jeg lige hjælpe med lidt viden;) Mops Shop i Skagen forhandler også New Balance, og de har de mest gængse str i gul, blå og grå så vidt jeg ved. Har selv været heldig at skaffe dem der. Så hvis i stadig søger så giv dem et kald og hør hvad de har på lager, måske man er heldig det lige er den man står og mangler;)
Go weekend og god jagt:)

4 kommentarer:

  1. Ih tak for tippet :D Jeg har slet ikke kunne finde de gule nogen steder.

    Har du taget skoene i din normale størrelse?

    SvarSlet
  2. Det var så lidt;) Har dem i 37 og bruger for det meste 36. Synes de er lidt til den ille side. Så man kan sagtens tage dem et halt eller helt nummer større end man bruger normalt.

    SvarSlet
  3. Undskyld stavefejl, men har lillemand på armen så multitersker lige>;>)

    SvarSlet
  4. Jeg har forsøgt at google mig frem til denne butik i Skagen, da jeg leder med lys og lygte efter de gule NB, men jeg kan simpelthen ikke finde noget nummer eller lignende på butikken. Er det noget, du kan være behjælpelig med?:)
    Mvh. Ditte

    SvarSlet