mandag den 20. juni 2011

Guitar herro

"Lidt" nyt til junior blev det også til,... eller det vil sige han fik bl.a. kalechevogn, ny autostol fra Römer, bodyer og tøj fra Ej Sikke Lej, så "lidt" er vist bare et tillægsord;) Men denne pude synes jeg er så fin at den bare skal blogges om. Den er fra  Ferm Living og koster 299,- i Magasin. Min lille mand er jo lidt en rock kid, så synes den er sjov og måske han vil lege med den en dag;D
AC/DC trøjen er selvfølgelig også lige kommet på i anledningen af den nye guitar pude;) Men der går vist lidt tid endnu før han kan se meningen i den. Men indtil der pynter den fint i hans tremmeseng.

4 kommentarer:

  1. Hej Maria,

    Hvor er han sej og cute! :-)

    Du spurgte om mine sorte stiletter på min blog. De er en str. 36 og desværre lige en tand for store til mig. Hvis du er interesseret kan du lige skrive. Det er dem her:
    http://thetigerakachau.blogspot.com/2011/05/zara-stiletter-igen-igen.html

    /Chau

    SvarSlet
  2. Hej Chau

    Tak, ja han er også vores lille guldklump:) Jeg vil lige vente til den 1. og se, så kontakter jeg dig igen;) har lige handlet sandaler hos Stylepaste på udsalg, men som var lidt peberede i prisen alligevel, så må vist ikke købe mere i denne måned;) hehe

    SvarSlet
  3. hehe...det er helt ok. Kender det godt :-) Du skriver bare igen så hvis jeg stadig har dem så er de dine :-) jeg ærgrer mig gul og blå at de er for store til mig. De er så fine.

    /Chau

    SvarSlet