torsdag den 2. juni 2011

Moshi Moshi mind & Repetto

Venter spændt på at mine nye Moshi Moshi bukser skal komme med posten...har bestilt de populære Best pants på Moshi Moshi mind net shoppen. Det er blot de sorte jeg har bestilt. Skal nok vise dem frem når de kommer;) Nogle som kender dem?...

Jeg vil bruge dem sammen med mine Repetto dansesko som jeg købte i Moshi Moshi sidste sommer. De er special lavet til Moshi Moshi butikkerne. Mener at de koster omkring 1499,- - de er rigtig gode at gå i og elegante samtidig, hvis nogle skulle få lyst til et par;)

5 kommentarer:

  1. jeg har en veninde som har dem og hun eelsker sine. Jeg har købt nogle andre fra samme mærke som jeg også er rigtig glad for :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre de er gode:) Er der noget med der ikke kommer knæ i dem...? Det vil jeg glæde mig til, og så behagelige samtidig;) win win

    SvarSlet
  3. jeg synes ikke at der kommer knæ i mine, ja du kan godt glæde dig...venter på at høre din anmeldelse :-)
    -Katja

    SvarSlet
  4. Skal nok skrive den så snart de kommer og har været på;)

    SvarSlet
  5. Jeg har lige købt et par fra HM som minder helt vildt meget om disse bukser faktisk i dag på udsalg :-) De er i lysegrå og super bløde som om de er i strik. Der er også lynlås forneden og lommer i siden. Jeg troede faktisk at du også have købt dem da jeg lige så billedet.
    De ser lækre ud.

    /Chau

    SvarSlet