torsdag den 29. september 2011

Til salg...

.... overvejer at sælge min fine 3.1. Phillip Lim Edie bow velvet bag. Den er købt på NAP på udsalg, sælges derfor til mindst 1500,-. Ny prisen har været omkring 4600,-, men nogle af jer kender den jo godt, da den har været meget omtalt her i blog land;) Jeg har gået med den en enkelt gang, ganske kort, ser den derfor som helt ny. Medfølger dustbag mv. Sælges udelukkende da jeg har set en anden taske som jeg ikke har råd til medmindre jeg skiller mig af med noget...

6 kommentarer:

  1. Håber du får den solgt:) Så der kan flytte en ny sag ind hos dig:))

    SvarSlet
  2. Den er smuk ! Jeg ville ikke sælge den, hvis jeg var dig ;-)

    Så hellere spare op til en ny darling ;-)
    (Fin blog!)

    /Linda

    SvarSlet
  3. Den er nu fin, men har pt nok tasker (hvis man da kan få det).
    Er lige blevet fast læser af din blog. Du er velkommen på min. :o)

    SvarSlet
  4. Tasken er så fin.

    Jeg kan se at du har mit gamle webhjem. Jeg er flyttet ;-) hertil www.thetiger.dk

    KOm forbi og sig hej!

    /Chau

    SvarSlet
  5. kunne du være interesseret i at sælge din sorte acne quartz pung:)?? vil gerne gi en rigtig god pris!!

    SvarSlet
  6. Den er rigtig smuk! Desværre er jeg bare ved at spare op til en Mulberry Alexa, så kan desværre ikke hjælpe dig af med den. Men held og lykke med salget :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet