tirsdag den 13. september 2011

Vinterstøvler

Har netop bestilt disse støvler fra Jeffrey Campbell hos www.nelly.com
Har været meget i tvivl om hvilke støvler jeg skal have denne vinter, da der er så mange fine modeller derude, men også mange stilarter der er smarte. Men efter jeg så disse i den brune version hos http://www.bakgaardogco.com/ blev jeg ret vild med med. Det er dog den sorte udgave jeg har bestilt.

Sidste år kiggede jeg meget efter et par bikerstøvler, men fik aldrig købt nogle, så tænkte dem her  er et godt alternativ til det jeg ikke fik købt sidste år og meget praktiske i al den vind og regn, og senere nok også sne til vinter...

Vil gerne høre jeres meninger om vinterstøvler og hvilke i har tænkt jer at købe denne sæson...

4 kommentarer:

  1. jeg har et par fra sidste år fra Mentor som minder om de sorte og dem skal jeg da have i brug. ellers har jeg andefødder og UGG støvler når det bliver rigtigt koldt!

    SvarSlet
  2. Åhh dem fra mentor kiggede jeg også meget på, men var så hævet i benene af vand pga graviditet, så fik ingen købt. Men tror jeg blir glad for disse. UGG er bare altid dejlige og varme;)

    SvarSlet
  3. Du kommer til at leve i disse:)) De skal bare lige slides rigtig godt så de kommer til at se mere rå ud:)... Har en veninde som også bruger dem i foråret ti shorts:) De er max cool!

    SvarSlet
  4. Ja de er utrolig fede, men desværre lidt store i str synes jeg;(

    SvarSlet