mandag den 25. april 2011

Simba

Jeg vil lige vise jer billeder af min sorte lab Simba (jeg er virkelig labrador fan), da han var hvalp. Han er 4 år i dag, og er en dejlig og rolig familiehund. Han trives super godt sammen med vores søn på knap 4 måneder, og det er super dejligt. Han ynglingstidspunkter er når vi er nede ved fjorden og han kan tage sig en svømmetur. Der jo er en del bloggere der poster billeder af deres nye familiemedlem i disse dage, fx Emily Salomon som har fået en border collie...også en rigtig dejlig hund...så synes jeg også lige jeg vil vise nogle billeder af Simba som hvalp:)

4 kommentarer:

  1. Hvor er han bare fin Maria! Og dejligt at høre, at han trives fint med jeres søn.
    Jeg synes jo det er skønt for børn at få lov at vokse op med dyr og min søn David og Cookie har rigtig meget glæde af hinanden!

    SvarSlet
  2. Ja det har du ret i Hanne;) Det er sundt for børn at lære at omgåes og respektere dyr. Det er ubetinget kærlighed de giver:D

    SvarSlet
  3. Neeej hvor er han dejlig :) Har selv haft en labrador og det er virkelig bare en god og trofast hund. Dejligt man ikke skal bekymre sig om at lade barnet være sammen med hunden :) Kig forbi? Kh. M.

    SvarSlet
  4. Hvor er han skøn. Har selv to hunde bl.a. en labrador - simpelthen sådan en lækker hund :-)

    SvarSlet