lørdag den 23. april 2011

Sommer sandaler ss11

Her er nogle af mine favorit sandaler til sommerfødder 2011, dog har jeg ikke besluttet mig endnu hvilket par jeg vil købe, men måske i andre kan blive inspireret til jeres sommersandal-køb i år:)

Sam Edelman sandal til kr. 1300,- set hos www.debell.dk


Carin Wester sandaler til kr. 1390,- set hos www.stylepaste.com

Acne sandal til kr. 1300,- set hos www.youheshe.com

Shoebiz sandal til kr. 599,- set hos www.debell.dk eller www.smartgirl.dk

Cashott sandal til kr. 699,- set hos Carla F eller Ledam i Maribo

6 kommentarer:

  1. Tusind tak for inspi. Der er tre ud af de her sandaler som jeg gerne vil eje... ælle bælle ;o)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt:) Ja jeg er nu nede på at være i tvivl om to par efter et par dage i tænkeboxen: Sam Edelman og Carin Wester...hmmm... hvilke skal man vælge:/ Svært;)

    SvarSlet
  3. Carin Wester (medmindre du bruger str. 36 ha ha). Dem har jeg kigget på sidste år også. De andre kan mine Anders And fødder vist ikke være i breddemæssigt, desværre.. men de er superfine!

    SvarSlet
  4. Jeg bruger faktisk str 36...er de ikke gode til en 36?

    SvarSlet
  5. Tror bestemt de er... tænkte mere på at de sikkert kun har en str. 36 på stylepaste ;o)

    SvarSlet
  6. Super, der er så flotte, og har hørt de skulle være så goe at gå i. Men er de ikke lidt store i str, lige som sam Edelman?

    SvarSlet